Oferta

Nasze usługi

W Tele-Contakt oferujemy pełen zakres usług call center, dostosowanych do dzisiejszych wymagań rynku i potrzeb naszych klientów. Nasza oferta opiera się na profesjonalizmie, elastyczności i indywidualnym podejściu.

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym innowacje są kluczem do sukcesu. Dlatego nieustannie rozwijamy nasze usługi i korzystamy z najnowszych technologii, aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku.

Pracujemy dla najważniejszych firm w wielu sektorach, w tym motoryzacji, numizmatyce, energetyce, szkoleniach, farmacji, sporcie, telekomunikacji, edukacji, poczcie i wielu innych. Współpracujemy ze znanymi i cenionymi markami, takimi jak Envelo, Suzuki, Mercedes, Alfa Sigma, Schrack, Netia, Narodowy Dzień Sportu, Mennica Papieska, Manuscriptum i wieloma innymi.

Posiadamy liczne referencje od naszych zadowolonych klientów, które znajdziesz w zakładce "Referencje".

Działamy dla dużych, małych i mikro przedsiębiorców.

Uwierz, że stać Cię na to, by wspólnie walczyć o sukces Twojego brandu.

Nasze usługi przekładają się na Twoje realne zyski, a nasz sukces to sukces Twojego biznesu.

Jesteśmy gotowi pomóc – skontaktuj się z nami już teraz.

Skontaktuj się z nami →
Marketing outbound + inbound
Marketing outbound (telemarketing wychodzący) oraz inbound (telemarketing przychodzący) – umiemy działać wielokanałowo, rozwijamy. Jesteśmy profesjonalistami. Dbamy o Twój wizerunek w oczach klienta, bo wiemy jak budować długofalowe relacje.
Virtual Assistant
Nasze usługi Virtual Assistant (VA) to idealne rozwiązanie, jeśli potrzebujesz wsparcia w określonych godzinach, zadaniach lub wsparcie jakiego oczekujesz jest bardziej zindywidualizowane. Jesteśmy elastyczni, mamy duże możliwości, szerokie spektrum działania.
Najem stanowisk
Najem stanowisk z konsultantem to rozwiązanie, które daje Ci elastyczność i kontrolę nad kosztami bez konieczności stworzenia infrastruktury, zakupu oprogramowania i sprzętu, a także zatrudniania pracowników. To rozwiązanie prostsze, szybsze, skuteczniejsze, a co najważniejsze tańsze.
Szkolenia z telemarketingu i obsługi klienta
To sposób na rozwijanie umiejętności Twojego zespołu. My mamy wiedzę, doświadczenie i umiejętności, które przekażemy Twoim pracownikom wskazując obszary, na których warto się skupić, by działać skuteczniej.
Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów
To klucz do sukcesu każdej firmy. Nasz zespół ekspertów jest gotowy, aby pomóc Ci w zwiększeniu bazy klientów i utrzymaniu ich na dłużej. Niezależnie od branży, w której działasz, wspieramy Twoją działalność, dbając o Twoich klientów tak, jakby byli naszymi własnymi.
Sprzedaż
To fundament każdego biznesu, dlatego oferujemy wsparcie w sprzedaży i obsłudze klientów przed i po zakupie. Nasz zespół pracuje z pasją, aby pomóc Ci osiągnąć wyniki, o jakich marzysz.
Obsługa infolinii, chatów i serwisów IVR
To nie tylko standardowe usługi. To rozmowy z ludźmi, którzy naprawdę rozumieją potrzeby Twoich klientów. Nasza infolinia to miejsce, w którym Twoi klienci znajdą odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.
Windykacja należności
To dziedzina, w której jesteśmy ekspertami. Działamy skutecznie, dbając o Twoje finanse i zachowując przy tym etyczne podejście.
Badania rynku
To kluczowe narzędzie do zrozumienia potrzeb klientów i trendów na rynku. Nasze badania dostarczą Ci cennych informacji, które pomogą Ci podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Service desk i help desk
Prowadzimy również obsługę service desk i help desk, zapewniając wsparcie techniczne dla Twojego biznesu.
Pełna obsługa CRM
CRM to narzędzie, które pomaga w zarządzaniu klientami i zwiększaniu ich lojalności. Pozwala to na jeszcze lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie oferty do ich oczekiwań.
Badania tajemniczego klienta
To sposób na ocenę jakości obsługi Twoich klientów przez zatrudniany personel. Sprawdź czy Twoi pracownicy spełniają określane im wymagania i działają zgodnie z polityką i standardami w Twojej firmie.
Programy lojalnościowe, konkursy i promocje
Pomogą Ci zatrzymać klientów i przyciągnąć nowych. Obsłużymy je na każdym z etapów.
Informowanie klientów
Nasza oferta obejmuje również informowanie klientów o nowościach w Twojej ofercie, zarządzanie kalendarzem i wiele innych usług. Wykonujemy połączenia wychodzące, odbieramy przychodzące, piszemy na czacie, weryfikujemy na livechat, prowadzimy kampanie sms-owe.
Callback
Oddzwonimy. Umieść na swojej stronie internetowej widżet, dzięki któremu klienci w czasie rzeczywistym poproszą o telefon lub umówią go na dogodny dzień i godzinę – my oddzwonimy i zaopiekujemy się Twoim potencjalnym klientem.
Outsourcing usług
To rozwiązanie, które pozwala Ci zaoszczędzić czas i pieniądze, korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia.